АІ-іншуртех Veridion залучив $6 млн для розширення діяльності в США

Insurtech Veridion (раніше відома як Soleadify), що базується в Бухаресті, оголосила про початковий раунд у розмірі 6 мільйонів доларів для розширення діяльності в США та подальшої розробки своїх власних штучних інтелектів, які спеціально навчені розуміти глобальний бізнес-ландшафт, надаючи своїм клієнтам доступ до надійних даних про 80 мільйонів компаній у всьому світі.

Стартап отримав стартовий раунд від LAUNCHub Ventures, OTB Ventures, Underline Ventures та існуючих інвесторів Day One Capital і GapMinder Venture Partners.

Veridion планує продовжувати нарощувати свою експансію у США, відкривши офіс у Нью-Йорку в 2023 році, щоб більш тісно підтримувати свою зростаючу базу клієнтів у регіоні. Їх консультували щодо раунду фінансування Cytowski & Partners.

Veridion є однією з перших компаній, яка розгорнула штучний інтелект у такому масштабі для збору даних, що відрізняє їх від традиційних програвачів фірмових даних, які купують дані з державних реєстрів, а також простих альтернативних постачальників великих даних.

Veridion використовує потужність штучного інтелекту, щоб революціонізувати великі дані та осягати мільярди веб-сторінок щотижня, щоб створювати та підтримувати високоточну глобальну базу даних із єдиним джерелом правдивих даних компанії, яка доступна майже в режимі реального часу.

Говорячи про останній раунд фінансування, Флорін Туфан, засновник і генеральний директор Veridion, пояснив: «Ми вважаємо, що наступне покоління рушіїв бізнес-рішень потребуватиме абсолютно нового формату даних. На страховому ринку прогнозні моделі все більше покладатимуться на штучний інтелект, а не на людську інтуїцію, щоб зробити точнішу оцінку ризику. Щоб це сталося, моделі повинні бути здатні обробляти експоненціально більше даних як основний ресурс».

Дані мають бути свіжими, детальними, простими для роботи та здатними інтегруватися в широкий спектр процесів. Це було зосереджено на InsurTech сектор з самого початку, і в цьому раунді ми зможемо подвоїти наш підхід.

У 2022 році компанія Veridion продемонструвала зростання: регулярний дохід зріс більш ніж у 3 рази, маючи майже нульовий відтік клієнтів.

Їхніми найбільшими клієнтами є, серед іншого, консультаційні компанії першого рівня зі спеціалізованими командами закупівель і страхування, одна з найбільших глобальних платформ insurtech, платформи закупівель і компанії вищого рівня, що займаються аналізом ринку.

Veridion може обслуговувати дещо інші сегменти ринку, але їхні відмінності помітні, коли мова йде про продукти та можливості даних. Veridion пропонує явну перевагу в охопленні малого та середнього бізнесу завдяки регулярно оновлюваним даним і докладній інформації про продукт і роздрібні місця.

Підхід, заснований на NLP, який використовує Veridion, також дає змогу отримувати унікальні атрибути даних для певних галузей, наприклад специфічні ризики андеррайтингу та постачальників, що дозволяє компанії краще задовольняти потреби своїх клієнтів за допомогою спеціальних рішень для даних.

Після перевірки своїх даних із великими корпоративними клієнтами під час комерційного страхування, виявлення постачальників і приватного аналізу ринку Veridion випускає API самообслуговування, щоб забезпечити швидшу інтеграцію даних для потенційних клієнтів і відкрити нові ринки SaaS, орієнтованих на дані, або інших ранніх ринків.   

Джерело: Форіншурер / Nataly Kramer