Swiss Re та іншуртех Benekiva автоматизують процес страхових виплат

Swiss Re та іншуртех Benekiva з автоматизації страхових виплат уклали стратегічне партнерство для розробки інтегрованої платформи управління претензіями, яка поєднує сучасну систему адміністрування виплат та досвід управління ризиками.

Інтегрована платформа керування претензіями — це унікальне наскрізне рішення для управління виплатами та збитковістю клієнтів. Платформа підтримує прийом цифрових претензій, цілісний робочий процес, управління листуванням і документами, підрахунок ризиків і сортування претензій, а також вбудовані можливості виплат і аудиту. І він доступний з будь-якого пристрою, пише Beinsure.

Мета партнерства — допомогти страховикам підвищити операційну ефективність, що підвищити швидкість і узгодженість рішень про врегулювання збитків, одночасно забезпечуючи цифровий спрощений досвід роботи з клієнтами.

Інвестиції у вдосконалення процесу розгляду претензій відстають порівняно з іншими частинами страхового ланцюжка створення вартості, особливо з андеррайтингом і дистрибуцією, кажуть у Swiss Re.

Однак це швидко змінюється. Виплата претензії є остаточною демонстрацією того, чому існує страхова галузь, і страховики, які зосереджуються на забезпеченні кращого та швидшого досвіду розгляду збитків. Команди з розгляду претензій можуть працювати ефективніше завдяки кращому розподілу ресурсів, що покращує досвід позивачів/бенефіціарів, зміцнює довіру та лояльність до бренду.

Усвідомлюючи, що багато страхових компаній мають застарілі системи, численні напрямки діяльності та обмеження ресурсів, які іноді ускладнюють технологічні інновації, Swiss Re та Benekiva розробили гнучке та масштабоване рішення. Страховики можуть вибрати версію платформи, яка найбільше відповідає їхнім потребам.

«Завдяки Benekiva страховики можуть скоротити цикл позовів і час обробки до 75%», запевняє Брент Вільямс, засновник і генеральний директор Benekiva.

Benekiva — платформа для подання претензій і обслуговування, яка забезпечує претензії наступного покоління, покращує взаємодію з клієнтами та зберігає активи.   

Джерело: Форіншурер