Іншуртех MyCover залучив $1,25 млн фінансування від Ventures Platform

Нігерійський іншуртех-стартап MyCover залучив $1,25 млн попереднього фінансування під керівництвом панафриканського фонду венчурного капіталу Ventures Platform за участі Founders Factory Africa та інвестора Techstars.

MyCover надає відкритий страховий API, який інтегрується зі страховими компаніями, зокрема Hygeia, Leadway, Sovereign Trust, AIICO Insurance та Allianz.

Стартап оптимізує процеси подання претензій для цих компаній і кінцевих користувачів, включаючи фінтех-компанії, проптех-компанії, компанії електронної комерції, телекомунікаційні компанії, логістику та мобільність/поїздки, а також платформи BNPL, які можуть вибирати з понад 30 персоналізованих страхових продуктів для вбудовування в свої платформи.

Наприклад, стороння логістична платформа може запропонувати покриття товарів у дорозі на вимогу для товарів, що переміщуються на її автопарку, і надати пасажирам медичне страхування та покриття нещасних випадків.

MyCover стверджує, що отритмав понад 1 мільйон доларів валових страхових премій від партнерства з 30 страховими дистриб’юторами по всій країні з моменту свого запуску.

Нігерійський стартап, який минулого року брав участь у програмі Techstars Toronto, заявив, що використає інвестиції для зміцнення своїх внутрішніх операцій і технічного таланту, інвестує значні кошти у власні технології та стратегічно розширить свою діяльність на інших африканських ринках.

У 2021 році Adebowale Banjo заснував MyCover, який дозволяє компаніям вбудовувати страхування у свої існуючі продукти та послуги.

MyCover має намір вирішити кілька проблемних моментів на страховому ринку Африки. Страхові компанії працюють розрізнено. Як наслідок, бракує видимості того, що вони повинні оптимізувати для споживачів, що призводить до відсутності доступу з боку клієнтів.

Підсумовуючи, можна сказати, що основні виклики ринку включають відсутність доступу, неадекватне покриття, недоступність страхових продуктів і незадовільний досвід клієнтів щодо процесів страхування.

Існує проблема з доступом і розповсюдженням загалом, особливо з видами продуктів, які випускають страхові компанії, і з тим, що люди потребують і можуть собі дозволити.

«Ми також з’ясували, що між страховими компаніями немає взаєморозуміння, не вистачає видимості та даних, необхідних для поступового вдосконалення продуктів і андеррайтингу».

Спочатку засновники створили маркетплейс з постачальниками страхових послуг. Але після подальших досліджень ринку вони перейшли до інфраструктурної гри, що працює в трьох основних точках дотику: андеррайтинг і розробка продукту, дистрибуція та страхові претензії.

За даними Національної страхової комісії (NAICOM), охоплено лише 0,5% населення Нігерії. Це означає, що більшість людей у ​​країні ніколи не отримували страхового покриття і змушені покладатися на особисті кошти, щоб врятуватися у випадку надзвичайної ситуації.  

Джерело: Форіншурер / Beinsure