Іншуртех Lula залучив $35,5 млн у раунді Серії B на розвиток платформи вбудованого страхування

Іншуртех Lula залучив $35,5 млн у раунді фінансування серії B після зростання кількості клієнтів. NextView Ventures і Khosla Ventures спільно керували фінансуванням, яке включало участь Financial Technology Partners, Bain Capital, Boston Celtics і Nextera Energy.

Lula змогла залучити капітал досить швидко та за вищою оцінкою, пише Beinsure. Інвестиції будуть використані для експансії на нові ринки та розвиток програм вбудованого страхування.

Місія стартапу полягає в тому, щоб забезпечити компанії будь-якого розміру — від стартапів до транснаціональних корпорацій — страховою інфраструктурою.

У липні 2021 року Lula залучив 18 мільйонів доларів серії A та зосередився на розробці страхового API, який мав на меті усунути необхідність для компаній створювати власну страхову інфраструктуру. Founders Fund і Khosla Ventures спільно очолили раунд, у якому також брали участь фонд SB Opportunity Fund SoftBank, менеджер хедж-фонду Білл Екман, Shrug Capital, Стів Палюка (співголова Bain Capital і власник Boston Celtics), Ендрю Вілкінсон з Tiny Capital. Існуючі спонсори, такі як Nextview Ventures і Florida Funders, також інвестували на додаток до ряду страхових і логістичних груп, таких як Flexport.

Заснована 25-річними братами-близнюками та уродженцями Маямі Майклом і Метью Вега-Сансами, Lula фактично виникла з іншого бізнесу, який брати розпочали під час навчання в коледжі. У вересні 2018 року вони офіційно запустили додаток за межами кампусу Babson College, який вони відвідували за стипендії. Брати кажуть, що протягом восьми днів після запуску програма стала однією з найкращих програм у Apple App Store.

У серпні 2020 року компанія запустила MVP і з того часу зростала приблизно на 30% місяць за місяць після досягнення прибутковості протягом перших чотирьох місяців. Значне зростання кількості клієнтів і доходів стартапу допомогло Lula збільшити його капіталізацію у 5 разів порівняно з підвищенням у 2021 році. Клієнтська база Lula значно зросла — зі 100 підприємств у 2022 році до 4000 у 2023 році. З лютого 2022 року місячний дохід зріс у 20 разів.

Зараз іншуртех пропонує низку інструментів, включаючи управління ризиками, управління страховими виплатами, полісами та доступ до страхового покриття.

Зараз Lula співпрацює з компаніями з оренди автомобілів, вантажними перевезеннями та логістичними компаніями, а також платформами для спільного використання автомобілів. Клієнти та партнери включають Kyte, Turo та State National.

На початку Lula випустила продукт для галузі вантажних перевезень. Історично так склалося, що далекобійники були зобов’язані платити за 365 днів на рік, навіть якщо вони фактично перебувають у дорозі лише частину року. Стартап дає транспортним компаніям можливість платити за покриття лише тоді, коли їхні вантажівки фактично знаходяться в дорозі.

API Lula надає власникам-операторам інструменти для перевірки водіїв, перевірки історії водіїв, організації правил і керування претензіями.  

Джерело: Форіншурер