Munich Re запускає новий інструмент андеррайтингу для страховиків Європи та Латинської Америки

Munich Re Automation Solutions, постачальник рішень для автоматизованого андеррайтингу та аналітики для галузі страхування життя, оголосив про запуск нового модуля Interview Screens для свого автоматизованого рішення для андеррайтингу в точках продажу SARA - Smart Automated Risk Assessment.

Модуль SARA використовує візуальний досвід та інтерфейс власного бренду страховика, забезпечуючи простоту процесу андеррайтингу, кажуть в компанії.

Спочатку, коли заявники відповідають на запитання відповідно до свого профілю, система андеррайтингу використовує попередньо визначені правила та анкети SARA, щоб визначити, чи використовувати рефлексивні запитання, чи слід застосувати дію андеррайтингу в результаті розкриття інформації.

Після отримання відповідей на всі запитання на екрані підсумку відображається вся введена інформація, яка повертається до системи андеррайтингу для прийняття остаточного рішення.

«Interview Screens SARA спрощують початковий етап процесу подання заявки на страхування. Клієнтська система тепер плавно переходить на наш механізм андеррайтингу, який майстерно обробляє екрани», каже Альбі Ван Вік, комерційний директор Munich Re Automation Solutions. «Цей підхід прискорює проекти за рахунок скорочення загальних зусиль і часу, що робить його ідеальним рішенням для клієнтів з обмеженням часу або ресурсів, які шукають настроювані готові інтерфейси додатків».

SARA вже надає клієнтам набір правил страхування життя та здоров’я. Програма може обробити понад 90% заяв менш ніж за дві хвилини щоб запропонувати персоналізований досвід. "SARA Interview Screens є значним кроком уперед у технології цифрового андеррайтингу, надаючи страховикам комплексне та ефективне рішення для обробки заявок на поліси", кажуть в компанії. 

Джерело: Форіншурер