Іншуртех Empathy залучив $72 млн у раунді Series C та створив Empathy Alliance

Insurtech-платформа Empathy, що спеціалізується на цифровій підтримці родин у період втрат рідних, оголосила про залучення $72 млн у раунді фінансування Series C, який очолила інвестиційна компанія Adams Street Partners. До раунду також долучилися General Catalyst, Index Ventures, Entrée Capital, Brewer Lane Ventures, SemperVirens, Latitude і LionTree.

Нове фінансування збільшує загальний обсяг інвестицій, залучених стартапом з моменту заснування у 2021 році, до $162 млн.

У рамках оголошення про інвестиції Empathy також презентувала Empathy Alliance — коаліцію страховиків, фінансових установ та інвесторів, спрямовану на розвиток сервісів підтримки у разі втрати близьких. До засновників альянсу увійшли провідні учасники ринку, зокрема Aflac, Allianz, Citi, Munich Re, MetLife, New York Life, Securian і TIAA, які одночасно стали інвесторами.

Empathy пропонує цифрову платформу, яка допомагає родинам у подоланні емоційних та адміністративних труднощів після смерті близької людини. Серед останніх інновацій компанії — Empathy LifeVault, інструмент для створення та зберігання юридично чинних документів, пов’язаних зі спадщиною.

Платформою вже користуються понад 1 000 роботодавців і все більше фінансових установ. Загалом послуги компанії охоплюють близько 50 мільйонів осіб у США та Канаді. Тільки за останні чотири місяці доступ до LifeVault отримали понад 7 мільйонів осіб завдяки партнерствам з Aflac, New York Life та Voya. За оцінками компанії, кожен п’ятий заявник на страхову виплату по страхуванню життя в США користується її сервісами.

Генеральний директор і співзасновник Empathy Рон Гура зазначив, що нове фінансування та створення альянсу відображають зростаюче усвідомлення необхідності якісної підтримки у разі втрати. За його словами, компанія бачить свою місію в тому, щоб піднімати стандарти турботи та емоційного супроводу.

Партнер Adams Street Partners Том Бремнер заявив, що Empathy відповідає на важливу суспільну потребу з орієнтацією на сервіс, і компанія впевнена у подальшому масштабуванні стартапу.

Empathy інтегрує штучний інтелект, щоб забезпечити свою команду підтримки аналітикою в реальному часі та автоматизованими рішеннями. Проте компанія підкреслює, що людський контакт залишається центральним елементом її сервісної моделі.

Сьогодні Empathy співпрацює з 8 з 10 найбільших американських страховиків життя та низкою компаній зі списку Fortune 500. Крім практичної допомоги, платформа бере активну участь у публічному обговоренні теми втрати. Зокрема, нещодавно компанія опублікувала четвертий щорічний Grief Tax Report, присвячений фінансовим та емоційним витратам, пов’язаним із втратою.

Новий раунд фінансування дозволить Empathy розширити масштаби діяльності та покращити доступ до сервісів підтримки на етапі завершення життя і після втрати близьких. 

Джерело: Peter Sonner, Beinsure