180° Insurance залучив $9,2 млн серії B для масштабування страхування на основі штучного інтелекту

Бразильський іншуртех 180° Insurance (180 Seguros) залучив 9,2 млн доларів в рамках раунду серії B, розділивши 6,4 млн доларів на власний капітал та 2,8 млн доларів у вигляді кредиту.

Фінансування здійснювалося існуючими інвесторами 8VC, Monashees та Canary за участю FJ Labs. Таким чином, загальний обсяг фінансування компанії з моменту її запуску в 2020 році сягнув 46 млн доларів.

Компанія, заснована в 2020 році Франко Лампінгом та Мауро Леві Д'Анконою, розробила вбудовану страхову B2B2C платформу, що дозволяє компаніям пропонувати індивідуальні страхові продукти в цифровому форматі.

Всього за п'ять років роботи 180 Seguros зміцнює свої позиції лідера в галузі страхових інновацій в Бразилії та прокладає шлях для ефективного масштабування страхування, орієнтованого на технології та штучний інтелект.

Компанія також прагне пришвидшити впровадження страхування в Бразилії, де менше 20% людей мають страхування життя або житла, що значно менше, ніж у розвинених країнах, де покриття перевищує 90%.

Генеральний директор і співзасновник Мауро Леві Д'Анкона зазначив, що власні моделі штучного інтелекту стартапу вже врегульовують понад 80% страхових випадків, а наступним рубежем є розгортання агентів штучного інтелекту протягом усього життєвого циклу страхування клієнтів через партнерів-дистриб'юторів.

Маючи зростання страхових премій та частки ринку ми вирішили скористатися інтересом наших нинішніх інвесторів і пришвидшити наше зростання за рахунок додаткового фінансування. Штучний інтелект вже трансформував нашу діяльність.

Мауро Леві Д'Анкона, співзасновник і генеральний директор 180° Insurance

«Тепер ми бачимо новий рубіж, де наші партнери-дистриб'ютори зможуть використовувати АІ-агентів протягом життєвого циклу страхування клієнта. Нові інвестиції, у поєднанні із субординованим капіталом, дає нам гнучкість та імпульс для керівництва цією трансформацією», – каже Мауро Леві Д'Анкона.

Новий капітал доповнює субординований борг, позиціонуючи компанію як лідера просування Бразилії до страхових операцій на основі ШІ. Одним із прикладів є партнерство з паркувальним додатком Zul+, щоб запропонувати страховий продукт на вимогу, який покриває особисті речі, залишені в автомобілях, припаркованих на вулиці.

У 2022 році 180° Insurance закрила раунд серії A на суму 31,4 млн доларів, який очолювала 8VC за підтримки Dragoneer, Monashees, Atlantico, Quartz та Norte. Відтоді компанія представила 9 продуктів через вісім каналів розповсюдження.

Д'Анкона сказав, що місія компанії полягає в тому, щоб змінити спосіб доступу бразильців до страхування, поєднуючи технології з клієнтоорієнтованим дизайном.

Інвестори поділяють цю точку зору, а Джейк Медвелл з 8VC описує його як видатного підприємця з ранніх днів роботи в Nubank та виділяє страхові технології як критично важливий сектор зростання в Латинській Америці.

Співзасновник та директор з інформаційних технологій Алекс Кернер додав, що пандемія прискорила впровадження цифрових технологій у бразильському страхуванні, створивши як терміновість, так і можливості для таких платформ, як 180°, розширити партнерські відносини та диверсифікувати моделі доходів.

Цифрова трансформація – це необхідний процес, який останніми роками переосмислює страхову галузь. Він завжди трохи відставав порівняно з фінансовою галуззю Бразилії, але з цифровізацією, спричиненою пандемією, це стало нагальним та стратегічним питанням для страховиків, а також для нових каналів збуту, яким потрібно диверсифікувати свої доходи.

Алекс Кернер, директор з інформаційних технологій та співзасновник 180° Insurance

Стартап вже застосовує штучний інтелект у більшості своїх операцій; від андеррайтингу, ціноутворення та автоматизації процесів до інтеграції партнерів та управління претензіями.

Наступним кроком є ​​розширення повної бізнес-вертикалі, присвяченої штучному інтелекту, розширення спеціалізованої команди зі штучного інтелекту та запуск B2B2AI – платформи, яка дозволить компаніям-партнерам підключати своїх автономних агентів до систем страхових технологій для котирування, продажу та обслуговування страхування.

Для підтримки цього компанія розробляє сервер MCP (Model Context Protocol) – протокол, який функціонує аналогічно API для послуг штучного інтелекту.

MCP включає рівні авторизації, аудит та інструменти, щоб забезпечити точність та безпеку роботи LLM, зберігаючи при цьому відповідність вимогам протягом усього циклу страхування; від котирування та обслуговування клієнтів до управління претензіями.

Джерело: Форіншурер